Compta fins a tres i...

dilluns, 27 d’abril del 2020

DEFC (DIA DE L'EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER)

Hola nois i nois, dimarts 28 d'abril és el DEFC dia de l'educació física al carrer (aquest any a casa, o potser sortireu una estona al carrer) de totes maneres la nostra escola s'ha adherit aquest any també a la diada així que us animo a que realitzeu una activitat de les que us proposo:


Si vols fer alguna foto o vídeo fent l'activitat me la pots enviar a :

vallrsanto@gmail.com



Proposta 1.- Podeu muntar-vos un circuit a casa com el que he fet jo en el meu vídeo (apartat 7 circuit) penjat el dilluns 20 d'abril. El podeu fer al passadís, al menjador, al garatge... amb el mobiliari i material que tingueu per casa.

Proposta 2.- Us animo a aprendre la coreografia i la cançó "em moc, m'agrada l'esport" que fa uns anys va crear el club Super3. Per això us poso el vídeo amb la cancó i també dos vídeos per a practicar la coreografia pas a pas. Us adjunto la lletra de la canço.







Lletra de la cançó M’agrada l’esport

Quan faig esport m’ho passo bé,
i em poso a to,
amb tot l’equip ens entrenem
mentre juguem.

M’agrada pedalar,
saltar i encistellar,
xutar, nedar, esquiar,
córrer i patinar.

M’agrada el voleibol,
el tenis i el futbol,
l’esquí, el rem, el bàsquet,
el golf i l’handbol.

Em moc, em moc,
m’agrada l’esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.

Quan faig esport m’ho passo bé,
i em poso a to,
amb tot l’equip ens entrenem
mentre juguem.

Per estar preparat
has de menjar de tot,
pa, fruita i cereals
no poden faltar mai.
A poc a poc he anat
guanyant velocitat,
tinc més agilitat
i ja no em canso tant.

Em moc, em moc,
m’agrada l’esport.
Em moc, em moc,
segueix-me si pots.

Si encara no has trobat
quin és el teu esport,
primer el que hauràs de fer
és posar en forma el teu cos,
si encara no has trobat
quin és el teu esport,
en pots començar un per un,
fins a provar-los tots.

Em moc, em moc,
m’agrada l’esport.
Em moc, em moc,
i ja ens movem tots.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada